niedziela, 12 maja 2013

Rozdział 6

Czy ja naprawdę nie mogłam zacząć życia od nowa w spokoju, tylko musiałam wdać się w konflikt z Amber Malik? Teraz zamiast trzymać się na uboczu i być niezauważalna tak jak każda nowa osoba w szkole jestem znana z tego że zadarłam z Amber Malik. Brakowało jeszcze tego żeby nasłała na mnie swojego braciszka. Nigdy go jeszcze nie widziałam, ale z opowieści innych jest on typowym bad boyem. Agresywny i nie przewidywalny to dwa słowa które go najlepiej opisują, tak powiedziała mi Alice i ostrzegła bym trzymała się od niego z daleka. Ma to u mnie jak w banku,będę unikać go jak ognia. Wciągnęłam na siebie krótkie szorty, na górę założyłam siwą bluzę z nadrukiem i do tego założyłam białe trampki przed kostkę. Weszłam do łazienki, chwyciłam za grzebień i przeczesałam nim swoje blond włosy. Rzęsy machnęłam tuszem i byłam gotowa do wyjścia. Szybko zbiegłam po schodach na dół i zawołałam Margaret i Briana do siebie. Pomogłam każdemu z nich ubrać buty i poszliśmy w stronę placu. Był wrześniowy weekend a pogoda taka jak w środku lata. Słonce mocno grzało i było bardzo duszno. Kiedy znaleźliśmy się na placu Margaret od razu pobiegła do swoich koleżanek które bawiły się na huśtawkach a Brian powoli zmierzał w stronę piaskownicy gdzie bawiła się Lucy młodsza siostra Liam'a.
-Amy Amy - powiedział Liam kiedy usiadłam obok niego.
- O co chodzi Liam? - spojrzałam na niego
- Niesamowite że jesteś w tej szkole od kilku dni i już masz wroga w postaci Amber- zaśmiał się a ja przygryzłam dolną wargę.
- Tak też w to nie wierzę - zaśmiałam się z nim, a po chwili spoważniałam.
- Co jest ?- zapytał , ale już po chwili znał odpowiedź bo patrzał na tą samą osobę co ja.
-Amber - syknęłam przez zęby i schyliłam głowę by ta mnie nie zauważyła. Ten dzień nie należał jednak do mnie bo przed swoimi oczami zobaczyłam parę ślicznych sandałków na rzemyk. Podniosłam głowę i ujrzałam Amber i jej idealnie ułożone włosy.
- Czego chcesz?- zapytałam patrząc na bawiącego się Briana.
- Przyszłam sobie pogadać Amy - posłała mi fałszywy uśmiech.
- Cóż jestem niewłaściwą osobą - odpowiedziałam.
- Oh wydaje mi się że jesteś idealną osobą do małej pogawędki - spojrzała na mnie takim wzrokiem jakby chciała mnie zabić.
- Amber odpuść - wtrącił Laim.
- A ty co jej adwokat? - spojrzała tym razem na chłopaka i po chwili dodała - nieważne pogadamy sobie kiedy będziesz sama- odwróciła się i poszła w stronę swoich przyjaciółek.
- Na pewno słyszałaś o Zaynie - krzyknęła a ja głośno przełknęłam ślinę a żołądek ścisnął mi się na samą myśl o tym chłopaku- jestem pewna że chętnie by z Tobą porozmawiał - uśmiechnęła się i poszła.
Jak się czułam w tej chwili ? Na prawdę cholernie źle. Przecież ona bez problemu mogła powiedzieć swojemu braciszkowi by zamienił moje życie w piekło. Z opowieści różnych ludzi naprawdę się go bałam, samo wypowiedzenie jego słowa przyprawiało mnie o ciarki.
- Amy nie przejmuj się nią- powiedział Liam i położył rękę na moim ramieniu.
- Jak mam się nie przejmować? Ta dziewczyna naśle na mnie swojego brata - powiedziałam przerażona.
-Nawet gdyby powiedziała mu żeby Cię nastraszył nie zrobi tego -powiedział spokojnie.
- Skąd to wiesz?- zapytałam.
-Przyjaźniłem się z nim od dziecka i wiem, że obchodzą go tylko i wyłącznie własne sprawy- odpowiedział i przejechał ręką po włosach.
- Przyjaźniliście się ? -zapytałam zdziwiona a on skinął głową i zaczął opowiadać.
-Nasi ojcowie razem pracowali w firmie przez to znały się też nasze mamy. Od małego bawiłem się tylko i wyłącznie z Zaynem, był on moim najlepszym przyjacielem ufałem mu bardziej niż rodzinie. On i Amber nie zawsze byli tacy nieznośni, przeraźliwi. Na Zaynie można było zawsze polegać, a Amber byłą idealną córką i siostrą, pomocna miła, zawsze brała przykład z brata.
- To co się stało że tak bardzo się zmienili ?-zapytałam ciekawa.
- Pewnego wakacyjnego dnia włóczyliśmy się z Zaynem po mieście.

 -Ej ty piękniutki - usłyszeliśmy głosy za sobą, w tej samej sekundzie Zayn i ja odwróciliśmy się na pięcie i zobaczyliśmy  kilka metrów przed nami największy postrach szkoły. Tony'ego. Był on o rok starszy od nas, tym samym większy i silniejszy. Oboje z Zaynem dokładnie wiedzieliśmy czego on chce. Pieniędzy. Tony w bardzo młodym wieku zaczął palić i pić, teraz bez dwóch tych trunków nie mógł żyć. Brakowało mu na to pieniędzy więc straszył młodszych od siebie.
- Widząc po waszych minach chyba wiecie kim jestem i też doskonale wiecie czego chcę - uśmiechnął się przebiegle. Razem z Zaynem mogliśmy doskonale zobaczyć zarys jego mięśni przez koszulkę.
- Odczep się Tony nie dostaniesz naszych pieniędzy - powiedział Zayn.
- Myślisz gówniarzu że jak mi się postawisz to będziesz lepszy ?- powiedział ze złością Tony.
- Owszem tak myślę - powiedział Zayn z uśmiechem na pół twarzy.
To stało się tak szybko. Tony rzucił się na Zayn'a i zaczęła się bójka między nimi. Oczywiście podbiegłem do nich i próbowałem ich od siebie odciągnąć, ale nie potrafiłem. Tony porządnie się wkurzył i z całej siły uderzył mnie w twarz, po chwili poczułem krew spływająca mi z nosa. Spojrzałem na Zyna, jego twarz była rozwścieczona, z powrotem rzucił się na Tony'ego i bił go z podwojoną siłą. Krzyki innych ludzi zmotywowały Zayn'a i pokonał on Tony'ego. 

-Po tym wydarzeniu Zayn zmienił się o 360 stopni. Zaczął inaczej się ubierać, nałogowo palić i zrobił sobie nawet kilka tatuaży. Poznał Louisa i teraz to on jest jego przyjacielem. Zayn po prostu zajął miejsce Tony'ego. -Skończył opowiadać Liam.
- A co z Amber jak to się stało że też się tak zmieniła?- zapytałam.
- Zawsze naśladowała Zayn'a więc chciała być taka sama jak on i widzisz udało jej się.
-Rozmawiasz jeszcze z Zayn'em ?- zapytałam a on kiwnął głową na znak że nie.
- Przykro mi - powiedziałam z bólem serca. Wiem co to znaczy stracić przyjaciela którego znało się całe życie.
- Nie potrzebnie Amy, poznałem Andy'ego i teraz to on jest moim najlepszym przyjacielem - posłał mi uśmiech.
_______________________________________________
CZEŚĆ !
NAWET NIE WIECIE JAKA JESTEM ZŁA. JAK NAPISAŁAM W KOMENTARZU CHCIAŁAM DODAĆ ROZDZIAŁ W PIĄTEK, ALE NIESZCZĘSNYM TRAFEM NIE ZAPISAŁAM ROZDZIAŁU I CAŁA TREŚĆ SIĘ USUNĘŁA.
JAK WAM SIĘ PODOBA ? JAK MYŚLICIE AMY BĘDZIE MIAŁA COŚ WSPÓLNEGO Z ZAYN'EM ?
BUZIAKI :*

14 komentarzy:

  1. myślę że będzie miała coś wspólnego z Zaynem. Może dzięki niemu znowu się zmieni ♥
    Rozdział świetny !! Kocham cięę !!
    Kolejny raz mnie nie zawiodłaś :) xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym chciała, żeby Amy była z Harry'm albo Liam'em :D
    Ale to już Twoja w tym głowa co napiszesz dalej.
    Mnie pozostaje czekać tylko z zapartym tchem i ogromna niecierpliwością na następny rozdział :)

    zapraszam do siebie
    try-trust-him.blogspot.com

    buziaki Sophie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejju.!!
    Nie no mi to już brakuje słów, by opisać Ciebie i to opowiadanie.( A to dopiero 6 rozdział, więc nie wiem co będzie dalej.)
    No więc jak przy każdym nowy rozdziale napiszę, że masz ogromny talent!!
    Nie wiem czemu, ale ten blog bardzo mnie - intryguje? Tak. To chyba będzie odpowiednie określenie.
    Jestem jego tak ciekawa, że jak widzę nowy rozdział to bardzo się cieszę i mogę powiedzieć, że zdecydowanie poprawia mi to humor.: ]
    Wiem, że niektórzy ( może nawet i Ty ) mogę postrzegać mnie za jakąś wariatkę, bo wypisuje takie komentarze, ale ja po prostu chcę abyś widziała, że masz wielki talent i jesteś tu doceniana. Mam nadzieję, że nie przestaniesz pisać i po tym blogu będzie kolejny( najlepiej też o One Direction), bo ja będę go na pewno czytać.!!: P

    A co do rozdziału to jak zawsze wspaniały.
    To rodzeństwo Malik mnie przeraża.!! Ale jestem ciekawa co będzie dalej i jak ,, namieszają,,.
    No i Zayn...Czuje, że będzie się tu coś działo.
    Ale tak szczerze to liczę, że Amy będzie z Harrym.; ]

    Czekam z ogromną niecierpliwością na dalszy ciąg wydarzeń.;)

    Buziaki.;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana, aż chcę Cię mocno przytulić :*
      DZIĘKUJĘ CI BARDZO <3

      Usuń
  4. kiedy kolejny? mam nadzieję, że szybko i proszę o to :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozdział pojawi się po weekendzie nie wcześniej ponieważ jutro wyjeżdżam i wracam dopiero w poniedziałek i nie będę miała tam czasu na internet :):**

      Usuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Award!! Więcej u mnie --> try-trust-him.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. http://people-change-even-a-little.blogspot.com/
    http://our-world-one-direction.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam na moje blogi :)
    \Agnes

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominuję cię do Liebster Award....więcej informacji u mnie =)
    http://people-change-even-a-little.blogspot.com/
    \Agnes

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny świetny rozdział już nie mogę się doczekać następnego ♥
    Lajkujcie moją stronkę na Fb plisss https://www.facebook.com/pages/Pi%C4%99ciu-Ch%C5%82opc%C3%B3w-Jedno-Szcz%C4%99%C5%9Bcie-One-Direction/160583607452701 mam praktycznie 0 like'ów i jakbyście mogły to udost. na swoich ♥ Z góry dziękuję i przepraszam za spam ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuuuuuuper mega no i nie wiem co jeszcze powiedzieć *.* Pisz szybciutko ciąg dalszy bo nie mogę się doczekać :)
    Zapraszam też do siebie i mam nadzieję że wpadniesz :> http://onedirection11111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej fajne :) Zapraszam do mnie , dołącz :)http://life-stories-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mała powodzenia życzę z Amber. ALe coś mi się wydaje, że Zayan się w niej zakocha.. Upsik..xD Szkoda, że w taki sposub stracił przyjaciela. Czyli, że Zayan wcale nie jest taki tylko udaje? I może się zmienić? Hm..
    Świetny! <3 Czekam na rozwój wydarzeń! :)

    OdpowiedzUsuń